Marci nyaralni volt, így az utóbbi időben nem főztem neki. Konzerv gyümölcsöket és főzelékeket evett, a nyaralás előtti időszakban próbálgatta a konzerveket. Engem nagyon meglepett, hogy azokat a főzelékeket, amiket egyébként nagyon szeret, a konzerv ételekben nem szerette, így alig akarta enni a répát és a cukkinit. Ezért tényleg hasznos volt az utazás előtti konzerv teszt. Ezekben a főzelékekben engem leginkább a furcsa ecetíz zavart, de úgy tűnt, Marcit ez nem nagyon érdekelte.

Hazatértünk után az egyik régi kedvencét készítettem, répafőzeléket kapott csirke feltéttel. Hat nagyobb sárgarépát és 3 fehérrépát megpucoltam, megmostam, feldaraboltam. Egy fél csirkemellet megtisztítottam, megmostam, és apróra vágtam. Azért, hogy a csirkének is finom íze legyen, együtt főztem a húst a zöldségekkel. Először a csirkét tettem a lábosba, felöntöttem annyi vízzel, hogy ellepje. 10 percig közepes hőfokon fedő alatt főztem, majd hozzáadtam a répát, és beleszórtam egy kis csipet sót. További 15 percig főtt együtt a hús és a zöldség.

Ellenőriztem egy csirkefalatot, és úgy tűnt, hogy rendben lesz, ezért a húst és a répát a turmixgépbe tettem, és felöntöttem jó néhány evőkanál főzővízzel, és beleszórtam néhány szem kölesgolyót. Az egészet pépesre turmixoltam. Kétszer 200gr csirkés répafőzelék készült el.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása