Marci már kóstolta a szilvát, láthatóan ízlett neki, és semmilyen allergiás reakciót nem észleltem, ezért ma tízóraira újra szilvát kapott.

Volt még itthon három őszibarackom, 12 szem szilvával készítettem a gyümölcspürét. Az összes gyümölcsöt megmostam, megpucoltam, kimagoztam, és összevágtam. Az egészet a gyümölcsprésbe tettem. A préselt folyadékot átszűrtem, nagyon sűrű volt, ezért egyharmad rész forralt, lehűtött vízzel felöntöttem. Kiszedtem a préselt gyümölcshúsokat a gépből, kézi turmixgéppel pürésre kevertem a szilvát és az őszibarackot.

80gr gyümölcspüré és kétszer 80gr hígított gyümölcslé készült, az egyik adag levet eltettem a hűtőben holnapra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása