Régen próbáltunk új gyümölcsöt, ezért Marci ma szilvát evett délután. Azért a szilva, mert egyrészt jó hatással van az emésztésre, másrészt pedig éppen most kezdődik a szezonja, már lehet nagyon finom, édes szilvát kapni.

Negyed bögre barna rizst főztem fél bögre vízzel 15 percig. Míg a rizs főtt, öt szem szilvát megmostam, megpucoltam, kimagoztam, és felvágtam. A főtt rizshez öntöttem 0.5dl tápszert, beledobtam a szilvát, és botmixerrel pürésre kevertem.

150gr szilvás pépem lett, így egy uzsonnára lett elegendő.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása