Húslevest főztem magunknak, és Marci mai főzelékadagját a főtt csirkeleves betétjeiből készítettem el. Így a csirkének és a zöldségeknek is nagyon finom ízük lett.

Én a húslevesbe egy egész csirkemellet teszek, mellé néhány csirkeszárnyat, csirkemájat, sárga- és fehérrépát, zellert, petrezselymet, krumplit és hagymát. Marci ebédjébe a kész levesből válogattam 4 szál sárgarépát, 2 szál fehérrépát és két evőkanál darabolt csirkemellet. A turmixgépbe tettem a hozzávalókat, és ráöntöttem 4 evőkanál húslevest. Miután a leves sóval főtt, így nem fűszereztem a zöldségeket.

Kétszer 140gr igazi húsleves ízű csirkés répafőzelékem lett, ami sokkal jobban ízlett Marcinak, mint a sima főzelékek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása