A zöldbab a következő zöldség a listán, ezért Marcinak ebből készítettem főzeléket ebédre.

Egy maréknyi, körülbelül 200gr zöldbabot megpucoltam, alaposan megmostam, majd kisebb darabokra vágtam. Két kávéskanál olívaolajat hevítettem, már forró volt, amikor rádobtam a zöldbabot. Körülbelül 5 percig az olajon pároltam, majd felöntöttem 2dl vízzel, lefedtem, és közepes lángon további 15 percig főztem. Ekkorra a zöldbabok finom puhára főttek. A zöldséget és a főzővizet a turmixgépbe öntöttem, 10 darab kölesgolyóval összeturmixoltam.

A kölesgolyó önmagában is sós, így nem ízesítettem tovább a főzeléket. Összesen kétszer 140gr főzelék készült a sűrítéssel együtt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása