A körtét rizspépben már kóstolta Marci, ma kipróbáltuk az őszibarackkal kevert tízórai változatot is.

Két körtét és hat őszibarackot megmostam, megpucoltam, feldaraboltam. Először az összes gyümölcsöt a gyümölcsprésbe öntöttem, a levet átszűrtem. A gyümölcshúst kézi turmixgéppel pürésítettem.

Összesen kétszer 140gr pépem és kétszer 1dl gyümölcslevem lett. Marci általában nem szokta megenni az összes gyümölcslét, így azt félreteszem, és napközben megitatom vele. Így legalább fedezzük a napi folyadékigénye egy részét is. A gyümölcslé mellett még vizet is kap.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása