Marci baba ma éppen hét hónapos. Ez amellett, hogy hatalmas boldogság, sok újdonságot is jelent az étkezésben. Jönnek az új gabonafélék, a fűszerek és legizgalmasabbként kezdhet megbarátkozni a húsokkal. A héthónapos már ehet csirke- és pulykamellet is. Ma csirkemellel ünnepeltük a szüli(hó)napot.

Úgy gondoltam, hogy kár kis adagokkal elaprózni a főzést, készítek egy nagyobb adagot, és lefagyasztom. Így egy egész csirkemellfilét készítettem el. Ez csont nélkül kb. 400gr adag volt. A mellett alaposan megmostam, majd megtisztítottam, végül 8 darabra vágtam, abban bízva, hogy így rendesen megfő majd a hús. A darabokat egy lábasba tettem, és felöntöttem annyi vízzel, hogy az ellepje a húst. 25 percig főztem, majd megkóstoltam, úgy találtam, hogy rendesen átfőttek a húsdarabok.

A csirke darabokat ezután beleraktam a turmixgépbe, ami apróra vágta a húst, ami azért fontos, mert Marcinak még mindig nincs egy foga sem. Ma egy evőkanálnyi csirkét használtam fel, hétszer 50gr adagot pedig a fagyasztóba tettem.

A csirkét Marci borsófőzelékkel és párolt répával kapta, persze alaposan összekevertem, mielőtt megetettem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása