Volt a hűtőben 10 szál spárga, legutóbb nagyon ízlett Marcinak, így felhasználtam a mai ebédhez. Nem nagy mennyiség, így inkább csak ízesítette a mai répafőzeléket.

A 10 szál spárgát megmostam, megtisztítottam, eltávolítottam a fás részeket, feldaraboltam. Három sárgarépát megpucoltam, megmostam, karikára vágtam. Két kávéskanál olívaolajon együtt pároltam a spárgát és a répát, majd felöntöttem 2dl vízzel, és fedő alatt közepes lángon 10 percig főztem őket.

Mikor puhára főttek a zöldségek, a turmixgépbe döntöttem őket, hozzáöntöttem a főzővíznek körülbelül a felét. Turmixolás után nagyon krémes pürés lett, így nem használtam további sűrítést. 360gr főzelék készült, így a felét eltettem későbbre.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása