Marcinak nagyon ízlett a sárgadinnye múlt héten, ezért úgy döntöttem, hogy rizspépbe keverve is kipróbáljuk.

Egy sárgadinnyét félbevágtam, a magokat kiszedtem belőle. A dinnye húsát kivájtam, ügyelve, hogy a szélekről kevés részt vágjak le. Megkóstoltam, finom érett íze volt. A gyümölcshúst felkockáztam.

Egy fél bögre barna rizst egy egész bögre vízben, közepes lángon, fedő alatt 20 perc alatt puhára főztem. A készre főtt rizst 1dl tápszerrel és a sárgadinnye darabokkal együtt a turmixgépbe öntöttem. Összesen több mint 420gr rizspépet készítettem, amiből holnapra is marad egy adag.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása