Már jó néhány hét eltelt az utolsó krumpli falatok óta, arra gondoltam, hogy újra megpróbálom, hátha Marci mostanra megszereti. Répafőzeléket készítettem, amit krumplival sűrítettem.

Három répát és egy közepes méretű burgonyát megpucoltam, és alaposan megmostam. A répákat karikára, a krumplit kockákra vágtam. Egy kisebb fazékban 2 evőkanál olívaolajat hevítettem, beleszórtam a répát és a krumplit. Néhány percig a forró olajon pároltam a zöldségeket, majd a fazékba öntöttem 2dl vizet. Fedő alatt közepes hőmérsékleten 15 percig főztem, amíg a répa és a krumpli is puhára főtt.

A zöldségeket a turmixgépbe öntöttem, hozzákevertem a főzővíz körülbelül 2/3-át, az egészet együtt pürésítettem. Megkóstoltam, úgy éreztem, hogy ez önmagában is elég ízletes, így nem sóztam. Körülbelül 320gr főzelék készült így el, ami két ebédre is elég. Úgy tűnt, hogy Marcinak nagyon ízlett, figyelni fogom, hogy kialakul-e valamilyen allergiás reakció.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása