Itt a zöldborsó szezon, végre egy ideig nem főzök fagyasztott borsót. Ezért ma pulykát csináltam, rizibizi körettel.

100gr barna rizst 2dl kicsit sós vízben közepes lángon 25 perc alatt puhára főztem, fedő alatt. 40dkg zöldborsót megpucoltam, megmostam, egy evőkanál vajon egy kicsit pároltam, sóztam, szórtam rá petrezselymet, majd felöntöttem vízzel, lefedtem, és 20 perc alatt puhára főztem. 150gr pulykamellet megtisztítottam, megmostam, kis kockákra vágtam, sóztam. Egy evőkanál olívaolajon addig pirítottam, amíg átsült, ez körülbelül 7-8 perc volt, gyakori kavargatás mellett.

Amikor minden kész volt, botmixerrel összekevertem a rizst, a húst és a borsót, és öntöttem bele néhány evőkanállal a borsó főzőlevéből is. Kétszer 350gr pulykám lett rizibizivel.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása