Ma karalábét kapott Marci ebédre, sült pulykahússal.

150gr pulykamell filét megtisztítottam, megmostam, kis kockákra vágtam. Egy evőkanál olívaolajat hevítettem, rádobtam a húst, sóztam, szórtam rá petrezselymet, és 5-6 perc alatt megsütöttem.

4 fej karalábét megpucoltam, megmostam, felkockáztam. Egy evőkanál vajon pároltam egy csipet sóval és petrezselyemmel 2-3 percig nagy lángon, majd felöntöttem annyi vízzel, hogy ellepje, lefedtem, és közepes lángon 20 perc alatt puhára főztem. Elkészítettem a rántást. Három evőkanál olívaolajat felforrósítottam, beleszórtam 2 evőkanál lisztet, és csomómentesre kevertem. Belemertem két merőkanállal a karalábé főzővizéből, és újra csomómentesre kevertem. Hozzáadtam a karalábéhoz, és 2-3 percig folyamatos kevergetés mellett összesűrítettem.

Összekevertem a főzeléket a hússal, egy kicsit összeturmixoltam. Kétszer 350gr pulykám lett karalábé főzelékkel.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása