A mai uzsonnára zabkását készítettem Marcinak, dupla adagot, mert a holnapi reggeli is ez lesz.

150gr zabpelyhet 3dl vízben puhára főztem, közepes lángon, fedő alatt, gyakori kevergetéssel, körülbelül 10 perc alatt. Két almát megmostam, megpucoltam, felkockáztam. Az almákat egy kis vízzel pürésre turmixoltam. A zabkásába szórtam egy nagyon kicsi csipet fahéjat. Cukrot nem kevertem bele, mert az almát önmagában elég édesnek találtam.

Az alma mellé öntöttem a zabkását, és még egy kicsit turmixoltam. Kétszer 350gr fahéjas almás zabkásám lett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása