A heti rendes spenót adagját Marci ma pulykával és főtt tojással kapta ebédre.

50gr pulykamell filét megmostam, megpucoltam, felkockáztam. Kis sóval és egy kis petrezselyemmel közepes lángon főztem, fedő alatt 10 percig. Egy krumplit megtisztítottam, megmostam, feldaraboltam. A pulyka mellé tettem, öntöttem rá egy kis vizet, majd további 15 percig főztem a csirkével. Egy tojást 8 perc alatt keményre főztem lobogó vízben, majd megpucoltam és felvágtam. 100gr spenótot 10 percig főztem kevés sós vízben, közepes lángon.

Mikor minden megfőtt, az egészet a turmixgépbe öntöttem, felöntöttem néhány evőkanál főzővízzel, és pépesre turmixoltam. 250gr krumplis, pulykás, tojásos spenótfőzelékem lett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása