A spagetti mostanában nagyon menő nálunk, ezért viszonylag gyakran csinálok Marcinak. Továbbra is a búzadarából készítettet preferálom, abban nincs semmilyen mesterséges adalék.

100gr spagetti tésztát puhára főztem sós vízben, körülbelül 10 perc alatt. 100gr csirkemellet (körülbelül egy kisebb negyed darab) megmostam, megpucoltam, feldaraboltam. Egy lábasba tettem, felöntöttem vízzel, szórtam bele egy csipet sót és egy csipet oreganot. 10 percig főztem. Míg a csirke főtt, megmostam, meghámoztam és felkockáztam két paradicsomot. A csirke mellé tettem, öntöttem még rá egy kis vizet. További 15 percig együtt főztem a húst a paradicsommal.

Amikor minden puhára főtt, a tésztát, a csirkét, a paradicsomot összeturmixoltam néhány kanál főzőlével és egy evőkanál olívaolajjal. Kétszer 250gr paradicsomos csirkés spagettim lett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása