Marci még mindig a zöld főzelékeket részesíti előnyben, ezért ma brokkolit és borsót készítettem ebédre, csirkével.

Egy fél csirkemellet megmostam, megtisztítottam, felkockáztam. Egy lábasba tettem, felöntöttem annyi vízzel, hogy ellepje, szórtam bele egy csipet sót és egy csipet petrezselymet, és közepes lángon, 10 percig főztem.

Egy fél fej brokkolit megmostam, eltávolítottam a fás részeit, és feldaraboltam. A brokkolit 200gr fagyasztott zöldborsóval a csirke mellé dobtam. Felöntöttem még vízzel, és további 15 percig főztem.

Mikor a hús és a zöldségek is megfőttek, átöntöttem a turmixgépbe, és belekanalaztam jó néhány evőkanállal a főzővízből. Öntöttem bele egy evőkanák olívaolajat. Az egészet pürésre turmixoltam. Háromszor 220gr csirkés zöldborsós brokkolis főzelékem lett.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása