Marci ma szőlővel ízesített rizspépet kapott uzsonnára.

100gr barna rizst 2dl vízben 15 perc alatt puhára főztem közepes lángon, fedő alatt. Közben elkészítettem 2dl tápszert. Megmostam, megpucoltam, kimagoztam, és feldaraboltam 15 szem szőlőt. Mikor a rizs puhára főtt, a turmixgépbe tettem, ráöntöttem a tápszert, és beledobtam a szőlő darabokat. Az egészet pépesre mixeltem.

Összesen kétszer 230gr, kicsit folyékony állagú, de nagyon finom szőlős rizspépem lett. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása