Marci zellert kóstolt, amit csirkés raguban készítettem el neki. Csirkemell, sárgarépa, fehérrépa és zeller volt a mai ebéd.

Egy teljes csirkemellet megmostam, megtisztítottam, felkockáztam. Tíz sárgarépát, 4 fehérrépát és 2 kisebb zellert megpucoltam, megmostam, majd feldaraboltam. Egy lábasban két evőkanál olívaolajat hevítettem, mikor forró volt, rádobtam az összes húst és zöldséget, beleszórtam 3 csipet sót és 3 csipet petrezselymet. Öt percen keresztül nagy lángon pirítottam együtt a csirkét a zöldségekkel, folyamatosan kevergettem.

Aztán felöntöttem 6dl vízzel, közepesre csökkentettem a lángot, és fedő alatt 25 percig főztem a ragut. Amikor a hús és az összes zöldség megpuhult, az egészet a turmixgépbe öntöttem, a főzővíz felével, pürésre turmixoltam. Hatszor 220 adagnyi ebéd lett, a mai adagon kívül az összes a mélyhűtőbe került.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása