Tegnap ebédre Marci nem főzeléket kapott, ezúttal rizses húst készítettem neki pulykamellből. Répát is főztem mellé, hogy azért egy kis zöldség is legyen az ételben.

Egy fél bögre barna rizst egy bögre vízben közepes lángon fedő alatt 20 perc alatt nagyon puhára főztem. Megpucoltam, megmostam, és feldaraboltam egy répát, kevés vízben, kis sóval 15 perc alatt megfőztem. A mélyhűtőből még reggel kivettem 4 evőkanálnyi fagyasztott, darabolt pulykamellet, felengedtem. Amikor a rizs és a répa megfőtt, az egészet a turmixgépbe öntöttem, a répa főzőlevéből 4 evőkanálnyit hozzátettem, és belekevertem a pulykamellet is.

Az egészet pürésre turmixoltam. Kétszer 220gr, két ebédnyi rizses répás pulyka adagom lett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása