Új gabonafélét vezettünk be az uzsonnához, zabból készítettem gyümölcspépet. Bio zabpelyhet vettem, gabonákból, illetve feldolgozott hozzávalókból igyekszem mindig biot keresni.

Egy almát megmostam, megpucoltam, feldaraboltam. Egy mélyebb tálkába tettem, beleraktam 2 evőkanál zabpelyhet és 0,6dl tápszert. Az egészet kézi turmixgéppel pépesre pürésítettem. 180gr almás zabkásám lett, ami egyrészt egészséges a gyümölcstartalma miatt, másrészt pedig tartalmas a zabpehelytől.

Később majd emelni fogom a zabpehely arányát, így egyre sűrűbb lesz a gyümölcspép.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása