A hét hónapos baba már szép lassan kezdhet megismerkedni a fűszerekkel. Nagyon kis csipetnyi fűszert használok ízesítéshez. A sót már próbálta Marci, ma petrezselyemmel ízesítettem a krumplifőzeléket.

Négy kisebb méretű krumplit megpucoltam, megmostam, majd felkockáztam. Két kávéskanál olívaolajat hevítettem, és rádobtam a krumplidarabokat. Négy-öt percig az olajon pároltam a zöldséget. Felöntöttem 2dl vízzel, belemorzsoltam egy kis csipetnyi petrezselymet és egy nagyon kis csipetnyi sót (továbbra is a Himalaya kristálysót használom). Közepes lángon 15 percig főztem.

Amikor a krumpli puhára főtt, a főzővizével együtt átöntöttem az egészet a turmixgépbe. Pürésre turmixoltam. 210gr krumplifőzelékem lett, ami éppen elég volt Marcinak ebédre.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása