A nap újdonsága a fehérrépa volt. Marci vegyesen kapott sárgát és fehéret is, répafőzelék volt az ebéd, kölesgolyó sűrítéssel.

Három sárgarépát és két fehérrépát megtisztítottam, és alaposan megmostam. Felkarikáztam a darabokat. Két kávéskanál forróra hevített olívaolajon 5-6 percig pároltam a répakarikákat, majd az egészet felöntöttem 2dl vízzel. Fedő alatt közepes lángon 10 percig pároltam, villával ellenőriztem, hogy kellően megpuhult-e a zöldség.

Turmixgépbe öntöttem a zöldségeket és a főzővíz egészét, összeturmixoltam. 10-12 kölesgolyót szórtam a keverékbe, és tovább pürésítettem. Összesen 360, tehát két ebédnek megfelelő vegyes répafőzelék készült.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása