Ahogy korábban is írtam, megkezdtem a házi rizspépek ízesítését. Továbbra sem bontottam ki a gyárit, inkább magam kísérletezgetem.

Elsőként megfőztem a rizst. Barna rizsből egyharmad bögrényi mennyiséget főztem kétharmad bögrényi vízzel, közepes lángon körülbelül 20 percig, míg jó puha lett. A rizst a turmixgépbe öntöttem. Készítettem 60 gr tápszert, amit a rizshez kevertem. Egy barackot megmostam, meghámoztam, kockákra vágva dobtam a turmixgépbe. Addig turmixoltam, míg jó puha pép lett belőle.

Ebből a mennyiségből 260 gr barackos pép lett, amit két részletben, ma és holnap adok a babának. Úgy gondolom, egyelőre délutánonként marad a gyümölcsös rizspép, és szépen lassan elkezdek majd este is pépet adni, nagy valószínűséggel zöldséges ízesítéssel.

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása