Marci akkor is szokott enni, amikor nem posztolok, de néha sajnos sok minden közbejön. Íme egy ebéd recept a múlt hétről. Sült pulykamell párolt zöldségekkel.

Először a zöldségeket készítettem el. Egy patiszont megpucoltam, megmostam, lereszeltem. 2 szál répát megtisztítottam, megmostam, ezeket is lereszeltem. Két evőkanál olívaolajat hevítettem, rádobtam a reszelt zöldségeket, kicsit sóztam, megszórtam egy csipet oreganoval, és 5-6 perc alatt megpároltam, néha átkevertem.

150gr csirkemellet megmostam, megtisztítottam, kis kockákra vágtam. Egy kicsit megsóztam, majd forró olívaolajon megpirítottam.

A húst és a zöldségeket egy nagyon kicsit összeturmixoltam, de nem pépesítettem. Kétszer 300gr zöldséges pulyka ebédem lett. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása