Marci ma megint tésztát kapott ebédre, paradicsommal, répával és pulykával csináltam neki. Az utóbbi időben sajnos nem nagyon ette sem a répát, sem a paradicsomot, de szerencsére átmenetinek bizonyult a probléma, ma szépen elfogyott az egész ebéd.

100gr pulykamellfilét megmostam, megtisztítottam, felkockáztam. Egy lábasba tettem, kicsit sóztam, szórtam bele egy kis bazsalikomot. 10 percig főztem közepes lángon, fedő alatt. Megpucoltam 2 répát és 3 paradicsomot (a paradicsomot vagy le kell forrázni, vagy a kés oldalával kicsit meg kell nyomkodni, így könnyen lejön a héja), és 10 perc után a pulyka mellé tettem. További 15 percig főztem, míg a hús és a zöldségek is megpuhultak.

200gr durum spagettit sós, forrásban lévő vízben puhára főztem. Amikor leszűrtem, egy kicsit meglocsoltam olívaolajjal. Majd az egészet összeturmixoltam a pulykával és a zöldségekkel, és egy kicsivel a főzővízből. Kétszer 300gr húsos-zöldséges spagettim lett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása