Marci nagyon szereti a kuszkuszt, azért, hogy ne egyen majdnem mindennap kuszkuszt, kipróbáltam a bulgurt is. Ami egyébként durvább tört búza.

20 perc alatt közepes lángon puhára főztem 100gr felkockázott csirkemell filét egy csipet sóval és egy csipet petrezselyemmel. Forrásban lévő, kicsit sós vízben 5 perc alatt készre főztem 100gr fagyasztott kukoricát. Egy lábasba tettem 70gr bulgurt, felöntöttem 2dl vízzel, egy kis petrezselyemmel és sóval 10 perc alatt megfőztem.

Mikor minden megfőtt, az egészet a turmixgépbe tettem, és kevertem bele egy teáskanál vajat. Pürésre turmixoltam. Kétszer 230gr kukoricás-bulguros csirkém lett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása