A gyakori zöld és piros ebédek helyett ma sárgát kapott Marci. A sárga színt a főtt kukoricának köszönhette a mai csirkés krumplifőzelék.

100gr csirkemellet megmostam, megpucoltam, feldaraboltam. Egy lábasba tettem, szórtam rá egy csipet sót, felöntöttem annyi vízzel, hogy éppen ellepje, és közepes lángon, fedő alatt 10 percig főztem. Közben megpucoltam, megmostam és felkockáztam két nagyobb krumplit, és elővettem a mélyhűtőből 100gr fagyasztott kukoricát.

A zöldségeket a hús mellé öntöttem, és adtam hozzá még egy kis vizet. 15 percig együtt főztem a csirkét a krumplival és a kukoricával. Mikor minden puhára főtt, a turmixgépben az egészet pürésre kevertem a főzővíz körülbelül felével. Kétszer 230gr krumplis kukoricás csirkés főzelékem lett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása