Marci nagy kedvence továbbra is a cukkini, ezért a mai ebéd cukkiniből készült. Főztem mellé paszternákot és krumplit is, a feltét pedig pulykamell volt.

200gr (körülbelül egy negyed) pulykamellet megmostam, megtisztítottam, felkockáztam. Egy lábasba tettem, szórtam rá egy csipet sót és egy csipet petrezselymet. Felengedtem hideg vízzel, majd fedő alatt közepes lángon 10 percig főztem. Míg a pulyka főtt, megpucoltam és megmostam két cukkinit, egy krumplit és egy paszternákot. Felkockáztam a zöldséget, és a hús mellé borítottam. Öntöttem még bele egy kis vizet, majd az egészet további 15 percig együtt főztem.

Mikor a pulyka és a zöldségek is megpuhultak, átmertem az egészet a turmixgépbe, és öntöttem mellé jó néhány evőkanállal a főzőléből is. Tettem bele egy evőkanál olívaolajat. Pürésre turmixoltam. Négyszer 230gr főzelékem lett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása