A zabpelyhes gyümölcs sűrítés sikeresnek bizonyult, így mostanra bevett uzsonnának számít. Marci ma először evett barackos ízesítésű pépet.

Két őszibarackot megmostam, megpucoltam és feldaraboltam. Egy tálba tettem, tettem mellé 3 evőkanál zabpelyhet, és felöntöttem 0,5dl tápszerrel. Az egészet botmixerrel összeturmixoltam, kellemes püré állagú lett. 150gr kása készült, amit Marci villámgyorsan elfogyasztott.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása