Nagy meglepetésemre Marcinak nagyon ízlett a kelbimbó, így ma is ebből készítettem az ebédet.

100gr csirkemellfilét megmostam, felvágtam. Kis sós vízben 25 perc alatt megfőztem közepes lángon, fedő alatt. Három krumplit megpucoltam, megmostam, felkockáztam. Egy kevés olívaolajon 1-2 perc alatt megpároltam, majd felöntöttem vízzel, szórtam bele egy csipet sót és petrezselymet, és közepes lángon, fedő alatt 20 perc alatt puhára főztem. Amikor megpuhult, két evőkanál tejfölt egy kicsit belesűrítettem. 200gr fagyasztott kelbimbót forrásban lévő, kicsit sós vízben 10 perc alatt készre főztem.

Mikor minden kész lett, a krumpli főzőlevével az egészet összeturmixoltam. 600gr csirkés főzelékem lett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása