Marci régen kapott már zöld főzeléket, ezért ma brokkolit készítettem neki ebédre. Egy fej brokkolit (kb. 500gr) és négy evőkanál, előzőleg lefagyasztott, felengedett, apróra turmixolt pulykamellet használtam fel.

A brokkolit alaposan megmostam, a fás részeket eltávolítottam. Három kávéskanál olívaolajat hevítettem, erre rádobtam a brokkoli darabokat. Öt percig pároltam a zöldséget az olajon, majd leöntöttem 3dl vízzel. Szórtam bele egy csipet sót és egy csipet petrezselymet. Lefedtem, közepes lángon 15 percig főztem.

Amikor a zöldség puhára főtt, a turmixgépbe tettem, belekanalaztam a pulykamellet, és felöntöttem néhány evőkanállal a brokkoli főzővizéből. Az egészet pépesre turmixoltam. 400gr pulykás brokkoli főzelékem lett, két ebédnyi adag.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása