120625.JPGSzerencsére sok zöldség és gyümölcs szezonja van mostanában, így nem nehéz válogatni. Ma sóskából és krumpliból csináltam pürét Marcinak, sült csirke feltéttel.

Két szem krumplit megpucoltam, megmostam, felkockáztam. Lefedve puhára főztem annyi kicsit sós vízben hogy ellepje, 15 perc alatt.

Fél kg sóskát megmostam, eltávolítottam a fás szárakat. Kis darabokra vágtam, és egy kis vízben főzni kezdtem. Lefedtem, közepes lángon addig főztem, amíg szép sötétzöld színe nem lett, ez körülbelül 15 perc volt. Raktam bele egy evőkanál barna cukrot, mert féltem, hogy kicsit fanyar lesz Marcinak.

Nem volt itthon tejföl, ezért anélkül, a krumplival sűrítettem össze a pürét. A sóska leveleket a főzővízével és a krumplidarabokkal összeturmixoltam.

100gr csirkemellet megmostam, megtisztítottam, kis darabokra vágtam. Egy kicsit sóztam. Egy evőkanál olívaolajon megsütöttem. A sóskapüréhez kevertem. Kétszer 300gr sóskapürém lett csirkével.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása