Marci ma megint halat kapott, pangasius filét sütöttem neki. Zöldborsó és karalábéfőzelékkel készítettem el neki.

Felengedtem 400gr fagyasztott zöldborsót, megpucoltam, megmostam és felkockáztam egy fej karalábét. Egy evőkanál olívaolajon nagy lángon párolni kezdtem, majd közepesre vettem a lángot, felengedtem annyi vízzel, amennyi ellepte, kicsit sóztam, és 15 perc alatt készre főztem.

Amíg a zöldség főtt, elkészítettem a halat. 150gr fagyasztott pangasius filét felengedtem, kis citromlével bedörzsölgettem. A kicsit szálkásabbnak tűnő széleit levágtam. Egy evőkanál vajon és ugyanennyi olívaolajon sütni kezdtem, egy kevés sót és petrezselymet szórtam rá. Mindkét oldalát 2-3 percig sütöttem. Amikor készre sült, és egy kicsit kihűlt, akkor az ujjaim között óvatosan szétmorzsoltam, hogy egy szálka se maradjon benne.

Amikor a zöldségek készre főttek, egy kicsi főzővízben villával összenyomkodtam, és mellé kevertem a halat. Kétszer 350gr párolt halam lett zöldségekkel.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása