120801.JPGÉn nem rajongok a kelkáposztáért, de szerencsére Marci igen, ezért ma kelkáposztából készítettem főzeléket Marcinak ebédre. Darált pulykamell volt a feltét, pirítva.

Egy kis fej kelkáposztáról leszedtem a külső leveleket. Ezután az összes maradék levelét leszedtem, a fás részeket kivágtam. Apró darabokra vágtam. A leveleket leforráztam 1l forralt vízzel, majd egy szűrőben alaposan lecsepegtettem. Két kisebb krumplit megpucoltam, megmostam, felkockáztam. A kelkáposztával együtt egy lábasba tettem, szórtam bele egy csipet sót, felöntöttem vízzel, és közepes lángon 15 perc alatt megfőztem.

Egy kis pohár tejfölbe kevertem 2 evőkanál lisztet. Amikor megfőtt a zöldség, beletettem a habarást, jól elkevertem, majd a habarással együtt összeforraltam.

100gr darált pulykamellfilét megsóztam, és két evőkanál forró olívaolajon megpirítottam. Amikor kész lett a főzelék, összekevertem a pirított darált hússal. Kétszer 350gr kelkáposzta főzelékem lett, pulykával.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása