Marci ma zöld főzeléket kapott, amit cukkiniből és borsóból készítettem el, pulyka feltéttel.

Egy pulykamell nyolcadát (kb. 100gr) megmostam, megtisztítottam, kisebb darabokra vágtam. Egy lábasba tettem, felöntöttem annyi vízzel, hogy ellepje, szórtam rá egy csipet sót és egy csipet kakukkfüvet. Közepes lángon 10 percig főztem. Két cukkinit megmostam, megpucoltam, felkockáztam. 10 perc főzés után a hús mellé tettem a cukkinit és 20dkg zöldborsót, öntöttem bele még annyi vizet, hogy a zöldségeket is ellepje. 15 percig együtt főztem a húst és a zöldségeket.

Amikor a pulyka és a zöldségek is megpuhultak, a turmixgépbe tettem mindent egy evőkanálnyi olívaolajjal, és felöntöttem a főzőlé egyharmadával. Pürésre turmixoltam. Háromszor 240gr húsos zöld főzelékem lett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása