Marci nagyon szereti a spenótot, és reméltem, hogy a sóska is ízleni fog neki.

100gr pulykamell darabot megmostam, megtisztítottam, felkockáztam. Egy fazékba tettem, kicsit sóztam, és felengedtem vízzel. Közepes lángon, fedő alatt főztem 10 percig. Egy krumplit meghámoztam, megmostam, feldaraboltam. 10 perc után a pulyka mellé tettem. Öntöttem rá még egy kis vizet, további 15 percig együtt főztem a húst és a zöldséget.

Közben elkészítettem a sóskát. Mirelit sóskából 200gr-ot kis olívaolajon megpároltam, közepes lángon.

Amikor minden puhára főtt, az egészet a turmixgépbe öntöttem, és kanalaztam rá néhányat a hús főzővízéből is. Pürésre turmixoltam. Összesen kétszer 220gr kész sóskás krumplis pulykás főzelékem lett.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása