A hét a sütőtök jegyében telt el, a mai uzsonnát kukoricakásából és sütőtökből készítettem el Marcinak.

Egy fél sütőtököt megmostam, négybe vágtam, kimagoztam. Kis vízzel meglocsoltam, és 180 fokon 1 órán keresztül sütöttem, néha meglocsoltam még egy kis vízzel. 50gr kukoricadarát 1,5dl vízben közepes lángon, sűrű kevergetéssel megfőztem.

Amikor a sütőtök megsült, a húsát a turmixgépbe kapartam, és mellé öntöttem a kész kukoricakását. Pürésre turmixoltam. Kétszer 180gr sütőtökös kukoricakásám lett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása